ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ-ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ
<
ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ>
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Ελάτε μαζί μας στην δεύτερη εξόρμηση
στην Πάρνηθα στα πλαίσια των δραστηριοτήτων της ομάδας μας<Μονοπάτια
Πολιτισμού>.Φορέστε άνετα παπούτσια,πάρτε σακίδιο πλάτης και βάλτε του μέσα
νεράκι και ότι άλλα
καλούδια νομίζετε ότι θα χρειαστεί η ομάδα μας.4 Μαρτίου πεζοπορούμε στο ρέμα του Αγίου Νικολάου στο Βούντημα Αυλώνας. Πρόκειται για
εύκολη κυκλική διαδρομή 90 (45Χ2)περίπου λεπτών με
αρχή την θέση Γκιώνα Αυλώνα και τερματισμό τον Αι Νικόλα Πάρνηθας.Η διαδρομή
παρουσιάζει μικρή υψομετρική διαφορά, περίπου 80 μέτρα, στην αρχή σε βατό
χωματόδρομο και στην συνέχεια μέσα στο ρέμα του Αι Νικόλα(δεν έχει νερό συνήθως τέτοια
εποχή).Η ύπαρξη νερού ή λάσπης αυτή την εποχή καθιστά απαραίτητη τη χρήση γαλότσας κυρίως στα παιδιά.Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την κλασσική πεζοπορία, το βιωματικό μέρος μελέτης
ενος υπέροχου ορεινού οικοσυστήματος(Μελέτη Περιβάλλοντος) και το απαραίτητο forest bathing.
ενος υπέροχου ορεινού οικοσυστήματος(Μελέτη Περιβάλλοντος) και το απαραίτητο forest bathing.
Η αναχώρηση θα
γίνει από το σχολείο μας στις 9:30 Π.Μ και η μεταφορά θα γίνει με δικά μας
μέσα.
Για πληροφορίες στο σχολείο, στον κ. Ανδρέα.
Forest Bathing, η νέα τάση που είναι πιο ευεργετική και από ένα spa και ίδιας αξίας και σημασίας με τη φυσική αρωματοθεραπεία.
Πόσες φορές δεν έχουμε ζηλέψει όλοι μας, και ειδικά όσοι ζούμε στις πόλεις, αυτά τα πανέμορφα φυσικά τοπία που μοιράζονται οι φίλοι μας και μη, στο Instagram, facebook, κλπ, ευχόμενοι αντί να είμαστε κλεισμένοι μέσα σε ένα γραφείο ή στο τσιμέντο της πόλης, να ήμασταν σε ένα δάσος κάνοντας βόλτα.
Μάθετε λοιπόν πως μια μικρή εκδρομή και μια βόλτα στο δάσος, είναι αρκετά για να μας δώσουν ενέργεια για ολόκληρη την εβδομάδα.
Σίγουρα αυτό δεν είναι κάτι καινούριο, αλλά το γεγονός πως επιβεβαιώνεται με νέες επιστημονικές μελέτες, σίγουρο το καθιστά πολύ πιο σημαντικό από όσο νομίζαμε μέχρι σήμερα.
Η αρχαία ιαπωνική πρακτική του Shinrin-yoku, γνωστή και ως «forest bathing» είναι η τελευταία τάση στο πεδίο της βελτίωσης του τρόπου ζωής, με προοπτικές που ξεπερνούν τα οφέλη και του καλύτερου spa.
Πρακτικά αυτό που χρειάζεται να κάνει κάποιος είναι, μια βόλτα στο δάσος ώστε να επανασυνδεθεί με τις αισθήσεις του και να αφουγκραστεί τον ήρεμο ρυθμό της φύσης. Η επιστήμη δεν γνωρίζει στον απόλυτο βαθμό γιατί κάτι τέτοιο έχει τόσο κατευναστική επίδραση, αλλά όσοι δεν πολυαγαπούν τη φύση θα πρέπει να αναθεωρήσουν.
Η αρχαία ιαπωνική πρακτική του Shinrin-yoku, γνωστή και ως «forest bathing» είναι η τελευταία τάση στο πεδίο της βελτίωσης του τρόπου ζωής, με προοπτικές που ξεπερνούν τα οφέλη και του καλύτερου spa.
Πρακτικά αυτό που χρειάζεται να κάνει κάποιος είναι, μια βόλτα στο δάσος ώστε να επανασυνδεθεί με τις αισθήσεις του και να αφουγκραστεί τον ήρεμο ρυθμό της φύσης. Η επιστήμη δεν γνωρίζει στον απόλυτο βαθμό γιατί κάτι τέτοιο έχει τόσο κατευναστική επίδραση, αλλά όσοι δεν πολυαγαπούν τη φύση θα πρέπει να αναθεωρήσουν.
Αυτή η μεθυστική μυρωδιά του δάσους που ο ανθρώπινος οργανισμός αναπνέει, προέρχεται από τα phytoncides, τα «αιθέρια έλαια» του ξύλου, τα χημικά δηλαδή που παράγουν τα δέντρα και που έχουν την ικανότητα να μειώνουν την κορτιζόλη, ορμόνη του στρες στο σώμα, με αποτέλεσμα να μας προσφέρει χαλάρωση και ψυχική ηρεμία.
Ερευνητές από την Ιαπωνία που μελέτησαν τις επιδράσεις του «forest bathing» υποστηρίζουν πως το να περνάμε χρόνο στη φύση είναι η πιο οικονομική λύση για το άγχος, για το χαμηλό ανοσοποιητικό, για καλύτερη ψυχική διάθεση, αναζωογόνηση και ευεξία.
Το καλύτερο από όλα είναι πως ακόμη και ένα μικρό χρονικό διάστημα είναι αρκετό για να επωφεληθεί κάποιος από τα πλεονεκτήματα του forest bathing, αν και είναι σαφώς πιο ωφέλιμο, να περνά κανείς όσο περισσότερο χρόνο μπορεί. Τα οφέλη δε μιας δίωρης- τρίωρης βόλτας «κρατούν» για μια ολόκληρη εβδομάδα.
Πηγή: www.lifo.gr
Πηγή: www.lifo.gr
Όροι συμμετοχής στις δραστηριότητες:
Οι συμμετέχοντες στις δραστηριότητες/εξορμήσεις, δηλώνουν ταυτόχρονα την ανεπιφύλακτη αποδοχή των πιο κάτω όρων και προϋποθέσεων συμμετοχής τους:
Οι συμμετέχοντες στις δραστηριότητες/εξορμήσεις, δηλώνουν ταυτόχρονα την ανεπιφύλακτη αποδοχή των πιο κάτω όρων και προϋποθέσεων συμμετοχής τους:
<1)
Συμμετέχουν αποκλειστικά και μόνο με δική τους ευθύνη, έχουν την απαιτούμενη
φυσική κατάσταση, δεν έχουν κανένα πρόβλημα υγείας και είναι σίγουροι ότι είναι
μέσα στις δυνατότητες τους.
2) Γνωρίζουν ότι αυτής της φύσεως οι δραστηριότητες σε ορεινό περιβάλλον συνεπάγονται έκθεση σε κινδύνους, ενώ τόσο η νοσηλευτική όσο και η ιατρική φροντίδα σε αυτούς τους χώρους είναι πολύ δυσπρόσιτη.
3) Οι συνοδοί ανηλίκων αναλαμβάνουν εκείνοι αποκλειστικά την ευθύνη, του-της ανήλικου που συνοδεύουν.
4) Εκχωρούν το δικαίωμα να δημοσιευτούν και να αναρτηθούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες στις οποίες βρίσκονται και οι ίδιοι.
5) Θα φροντίσουν για την έγκαιρη προσέλευσή τους, ώστε να μη δημιουργήσουν πρόβλημα στους υπόλοιπους συμμετέχοντες, καθώς και στην έναρξη της εκδήλωσης.
6) Δεν θα φέρουν σκύλους για την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων.
7) Γνωρίζουν ότι ο αρχηγός της κάθε εκδήλωσης, έχει το δικαίωμα να τους ζητήσει να μη λάβουν μέρος, αν κρίνει ότι δεν διαθέτουν τις απαιτούμενς δυνατότητες, για την ασφάλεια όλων.
8) Τέλος δηλώνουν ότι παραιτούνται από κάθε τυχόν αξίωση έναντι των οργανωτών ή του αρχηγού, για αμέλεια ή άλλη ευθύνη σε σχέση με τυχόν ατύχημα στη διάρκεια της εκδήλωσης.>
2) Γνωρίζουν ότι αυτής της φύσεως οι δραστηριότητες σε ορεινό περιβάλλον συνεπάγονται έκθεση σε κινδύνους, ενώ τόσο η νοσηλευτική όσο και η ιατρική φροντίδα σε αυτούς τους χώρους είναι πολύ δυσπρόσιτη.
3) Οι συνοδοί ανηλίκων αναλαμβάνουν εκείνοι αποκλειστικά την ευθύνη, του-της ανήλικου που συνοδεύουν.
4) Εκχωρούν το δικαίωμα να δημοσιευτούν και να αναρτηθούν στο διαδίκτυο φωτογραφίες στις οποίες βρίσκονται και οι ίδιοι.
5) Θα φροντίσουν για την έγκαιρη προσέλευσή τους, ώστε να μη δημιουργήσουν πρόβλημα στους υπόλοιπους συμμετέχοντες, καθώς και στην έναρξη της εκδήλωσης.
6) Δεν θα φέρουν σκύλους για την ασφάλεια όλων των συμμετεχόντων.
7) Γνωρίζουν ότι ο αρχηγός της κάθε εκδήλωσης, έχει το δικαίωμα να τους ζητήσει να μη λάβουν μέρος, αν κρίνει ότι δεν διαθέτουν τις απαιτούμενς δυνατότητες, για την ασφάλεια όλων.
8) Τέλος δηλώνουν ότι παραιτούνται από κάθε τυχόν αξίωση έναντι των οργανωτών ή του αρχηγού, για αμέλεια ή άλλη ευθύνη σε σχέση με τυχόν ατύχημα στη διάρκεια της εκδήλωσης.>
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.